2016. szeptember 9., péntek

Tera Lynn – Hableányok kíméljenek




Fülszöveg:
Lily ​​Sandersonnak van egy titka – nem az, hogy halálosan szerelmes a Brody Bennett nevű jóképű úszóistenbe, akinek láttán a szíve partra vetett halként vergődik. A viszonzatlan szerelmet még egy normális kamaszlány is nehezen éli meg, de ha valaki félig ember, félig sellő, mint Lily, végképp nem beszélhetünk egyszerű kis kalandról. Lily titka nem derülhet ki, mivel ő nem akármilyen sellő, hanem Thalasszinia hercegnője. Amikor Lily három éve megtudta, hogy az édesanyja valójában ember volt, végre rájött, miért nem érzi igazán otthon magát Thalassziniában. Azóta is a szárazföldön él, és a Seaview Gimnáziumba jár, abban a reményben, hogy sikerül igazi otthonra lelnie. Persze a szárazföldön is akadnak nehézségek – például Quince Fletcher, a bunkó motoros srác a szomszédból –, de egy komoly előny azért van: Brody. A gond csak az, hogy a sellők nem igazán hívei az alkalmi kapcsolatoknak – amint kötődni kezdenek valakihez, az érzés örökre szól. Amikor Lily kísérlete, hogy elnyerje Brody szívét, kínos félreértések szökőárját zúdítja az érintettek nyakába, a lány kész szembenézni a szerelmi dráma fenyegetően tornyosuló hullámaival, és hamar rájön, hogy révbe érni nem is olyan könnyű, mint gondolnánk.




Véleményem:
Úgy látszik, én örök gyerek maradok. Bárki bármit mond, én 17 éves létemre, még ma is leülök, és bármilyen filmet/mesét megnézek, ami nem az én korosztályomnak készült.
Innen maradt meg a mitológiához fűződő szálam is, ami miatt imádom a sellős történeteket.
A Poszeidónon kívül én még nem találkoztam másik sellős könyvvel (lényegtelen most, hogy a Poszeidón szirénekről szól, a hal az hal). Lily, a sellőhercegnő egyetlen egy céllal maradt a szárazföldön, talán kettő. Az egyik, hogy otthon apja ne nyúzza a házasság gondolatával, a másik Brody. A "tökéletes", "ideális", "kedves" srác, akit mindenki szeret és mindenki akar. Hogyne, persze! 
Viszont egy hercegnőnek is akadnak problémái, ellenségei, ebben az esetben Quince Fletcher. A srác kivételesen nem gazdag, focista, mindenki kedvence, habár nem hagyják figyelmen kívül a lányok. Sajnos én a nevének első említésére szerelmes lettem belé. Gyengéim a könyves srácok.
Habár Quince életének célja, hogy Lily-ét keserítse, mégis belemegy, hogy segítsen a lánynak elcsábítani Brody-t. Aha, mert a dögös pasik, azok segítenek elcsábítani egy másikat, hátsó szándék nélkül. Persze!
Csak azért is megismétlem a fülszöveget, a sellők állandó párt keresnek maguknak, Lily célja, hogy beszéljen Brody-val, felfedve az igazi énét, beavatva a legnagyobb titkába, hogy megcsókolja, és létrejöjjön köztük a bizonyos kötelék. Yapp, de Brody nem ért rá és a shownak mennie kell, így Quince ugrott be helyette, nem is sejtve, hogy egy ártatlan csók mégis mekkora galibát varrhat a nyakába.
A csók Lily és Quince közt alakított ki köteléket (hála istennek), bár ennek a lány cseppet sem örül. finnyás. Ezért is akarja a fiút elvitetni az apjához, hogy a köteléket szüntesse meg, mivel a király drága picuri lánya iszonyodik a motoros sráctól. Az ötmilliós kérdés: Hogyan viszel le a tenger fenekére valakit, ha az nem tud úszni? Remek kérdés. Szegény Quince-nek meg kellett szoknia.
Lily apja először el van ragadtatva, majd bosszús, de nem választja el a fiatalokat, hátha lesz valami köztük. Ezt jó hosszú ideig húzzák, mialatt Lily próbál Brody-val kezdeni valamit. Én szívem szerint kamionnal mentem volna át rajta. Nem kell a srác. Csak úgy van. Káosz-maker!
A könyv egyetlen hibája, de így volt tökéletes, hogy Lily csak akkor döbben rá, hogy mit is akar igazából, amikor már késő... *nem mondom el mi* tök evidens






Karakterek:
Lily Sanderson: Mint mondtam, a kezdetektől szimpatikus, csak makacsul ragaszkodik Brody-hoz, miközben ott van egy dögös pasi, aki szerelmes is belé!
Quince Fletcher: Egy szó: álompasi. De nekem komolyan. Vicces, törődő, seggfej, érzékeny, szexi és imádni való!
Brody: Fölösleges harmadik kerék.





Borító: Nekem se az eredeti angol, se a magyar nem tetszik. Nem értem az a leheletet rajta, a szöveg nem passzol sem színben, és szerintem betűtípusban sem.

Kedvenc karakter: Quince, természetesen

Kedvenc idézet: még mindig túl sok van
A szája puha és meleg és tökéletes. Most, hogy nem kell mindent a kötelékre fognom – és szabadon megvallhattam az érzéseimet –, végre átadhatom magam a csók varázsának. Quince mondta egyszer, hogy a szeretet a legnagyobb varázslat a világon. Most már tudom, hogy igaza volt.



Cím: Felejtsd el az uszonyom! – Hableányok kíméljenek! (szép volt, gratulálok!)
Oldalszám: 264 oldal
Megjelenés: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző
Egyéb: E/1, Lily szemszöge – utolsó fejezet E/3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése